en sensation.

(som Ingrid Bergman och Bogart fastän ingen ser på)

Tuesday, August 21, 2007

Äntligen hemma efter en mycket givande shoppingtur! Har köpt en massa småsaker som jag kommer att behöva, växlat pengar och köpt den där boken som jag ska ge i present till värdfamiljen.

Blir lite irriterad när jag läser alla klagomål på Exploricas hemsida.. Det är ju inte som om de klantar till det med vilje! De jobbar säkert dag och natt på det här. De vinner ju inget på att misslyckas utan snarare tvärtom - de vill ju ha så bra rykte som möjligt. En del organisationer har ju helt ställt in så man ska väl vara glad att man fortfarande är med i leken..
Klart att man är orolig men det hjälper ju inte att ringa var femte minut och gnälla!

Mamma har redan börjat prata om vad som händer om jag INTE får åka. Jag sade att då tar jag ett års studieupphåll och jobbar eller gör vad fan som helst, för jag går inte tillbaka till klassen..

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home