en sensation.

(som Ingrid Bergman och Bogart fastän ingen ser på)

Wednesday, September 05, 2007

Hej från NYC!

Här sitter jag på de andra tjejernas hotellrum och chillar efter två helt underbara dagar i New York! Vädret är helt fantastiskt och vi har hunnit med att se mer än jag trodde.
Imorgon åker jag vidare till min värdfamilj. Vi ska åka till flygplatsen klockan 5:00! Jag kommer att vara fett trött när jag kommer fram! Jag ska mellanlanda på ett ställe som jag aldrig ens hört talas om så jag hoppas att det inte är en så stor flygplats.. Ska googla det nu och se var det ligger så att jag inte är helt borttappad när jag kommer dit.
Jag hade inte fått något svar från min värdmamma - jag hoppas verkligen att hon har fått mailet! Tänk så har de gett mig fel adress, då måste hon ju tro att jag är jättekonstig som inte har hört av mig.. Fast hon kanske inte tyckte att det var någon idé att svara eftersom jag egentligen inte ska ha internet här..
Skriver mer när jag kommer fram! Puss på er alla!

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home