en sensation.

(som Ingrid Bergman och Bogart fastän ingen ser på)

Sunday, February 24, 2008

Idag var vi forst och shoppade skor at Lisa och sedan gick vi och klippte oss. :D Det blev lite kortare an jag tankt mig men jaja, det vaxer snart ut. Hoppas bara att jag inte behover fixa det sa mkt.. tror att det kommer se hyfsat ut aven om jag inte fixar till det.
Alskar att allt ar sa billigt har.. klippa haret (inkl. tvatt och styling) = 200 kr!

Pa kvallen var vi forst och sag the UMD Bulldogs damhockeylag spela. De vann 5-1 och efter matchen fick jag traffa Kim Martin och Elin Holmlov som bada tva var jattetrevliga. Sedan var vi och at pa Baja Billy's.. forst fick vi vanta nastan 40 min trots att det inte var fullt! Vi skulle precis till att ga darifran nar vi fick vart bord. Maten var dock jattegod.. jag provade pa mahi, vilket tydligen ar en karibisk fisk. Det var hur gott som helst.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home