en sensation.

(som Ingrid Bergman och Bogart fastän ingen ser på)

Tuesday, October 21, 2008

Dansen har förvandlats till någon jävla swingersklubb. Att man aldrig får vara med samma människa. Argh! Jaja, nu har jag i alla fall fått det ärofyllda uppdraget att lyfta Kim så om Lisa nu bara håller fast vid det så är det bra.

Filosofi var segt som alltid. Veckans mest värdelösa lektion! Inget ont om Matts men det känns bara så meningslöst att sitta där och diskutera och inte komma fram till något och bli sur på folk som tycker saker som är helt fuckade.

Sedan var det studenttävling! Kände mig lite hemsk: här har jag suttit och förklarat min kärlek till klassen och sedan ställer jag inte upp när det väl gäller! Men de sakerna de fick äta! Fyfan. Bilder kommer att finnas på min bilddagbok om ett par minuter.

Dagen avslutades dock på ett trevligt sätt med en skvallrig fika med Fia. Vet inte hur givande hon tyckte det var med tanke på vad vi pratade om men jag tyckte det var trevligt värre!

Nu sitter jag och är lite småsur på min kära mor. Först lämnade hon tillbaka mina biblioteksböcker, vilket iofs var snällt men jag hade ju inte läst klart dem! Sedan var det mitt fel att hon inte hittar fotot hon hade tänkt använda till sitt nya körkort! Och nu lyssnar hon på A-Teens på högsta volym! Hela huset skakar! GAH!

Nej, får bli lite horoskop och Christina Aguilera på det här.

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

MATTS inte mats

7:30 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home