en sensation.

(som Ingrid Bergman och Bogart fastän ingen ser på)

Thursday, November 06, 2008

Jungfrun

De första två veckorna blir problematiska på flera sätt. Du har otur, till att börja med, inte i allmänhet men just på kärleksfronten. Dessutom bjuder november på massor av nöjen och festliga möjligheter som stjäl din lediga tid. Du har förmodligen mycket att göra på jobbet också så ledig tid kan dessutom vara en bristvara. Romantiskt sett får du en ganska usel start på månaden. Slutet blir dock avsevärt bättre. Oturen släpper och du kan lätt få extra fart på kärlekslivet med hjälp av kryddig mat och gott om ljus.

Bästa chansen: Skorpion, Skytt, Stenbock, Vattuman.

Bästa stället: På fest.

Bästa datumen: 20-21/11.



Alltså: jag ger det EN sista chans på studentfesten. Sedan är det byebye.
Önskar bara att det vore tidigare, för jag håller på att dö här.

En väldigt bra dag i övrigt. Lyckades fjäska för Markus så att jag kan göra provet nästa vecka ändå och svenskan gick rätt så kickass. Sedan var jag och köpte en liten fars-dags present och sedan bar det av till bion för att se Blecktrumman. Med Charles Aznavour i en biroll. Det gjorde mig glad.
Nu väntar Serge och pizza. So long.

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Jag är stenbock, så du får väl satsa på mig ;)
Hur går det med körkortet förresten?

11:31 PM  
Anonymous Anonymous said...

hallå.. SKORPION här, vi är kända för att vara vilda i sängen ;) hehehe. vi ses hjärtat. då ska vi diskutera stjärnorna!

5:52 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home