en sensation.

(som Ingrid Bergman och Bogart fastän ingen ser på)

Wednesday, January 07, 2009

we won't stop 'til we're stopped.

Så här dagen innan skolan börjar känner jag äntligen att jag börjar hitta fokus igen.
Jullovet har gått alldeles för snabbt. Jag har mest snorat och pusslat bort det, tillsammans med Michael Palin och ringens brödraskap.

Nyår var den absoluta höjdpunkten. Men å andra sidan, med det folket kan det helt enkelt inte gå fel! Festen innehöll alla viktiga ingredienser:
- Silent Shout.
- Tequila.
- Någon som blir för full.
- Någon som sitter i telefon halva kvällen.
- Sällskapsspel som överges halvvägs in.

Idag har jag varit supereffektiv och mailat folk som jag borde mailat för länge sedan. Jag har gjort läxor som jag borde gjort. Jag har till och med varit en runda på stan - hör och häpna.
Nu blir det avkoppling i form av extramaterialet till Sagan om Ringen.

Och förresten, tack för mardrömmen Rick! Efter vår myskväll drömde att jag jobbade på bion och höll på att stressa ihjäl när jag skulle fylla på popcornskåpet. Undrar var jag fick den idén från.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home