en sensation.

(som Ingrid Bergman och Bogart fastän ingen ser på)

Tuesday, February 03, 2009

ännu en dag med ett häpnadsväckande korrekt horoskop.

Dansföreställningen var bra. Candyman fick mig att le. Leendet byttes dock snart ut mot frustration. Idag var en sån dag när jag verkligen inte orkade repa, fastän jag vet hur mycket vi egentligen behöver det.
Frustrationen släppte tack vare finaste Fia och ett par leende guldbruna ögon, hehe.
Sedan fikades det med Johan och hans skojiga prefix-kompis - Traktor-Malin!
Väl hemma har det bakats polynéer till lärarnas bokklubb.
That's about it.

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

The lake house är en av mina favoriter och visst har jag sett The Holiday. Faktum är att Bak to Cold Mountain (med Jude Law) är en av mina absolut bästa, bästa favoriter, men det gör inte han, Jude Law, särskilt snyggare!

9:49 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home