en sensation.

(som Ingrid Bergman och Bogart fastän ingen ser på)

Sunday, March 29, 2009

Högskoleprovet var lite av ett antiklimax. Jag avskyr när man börjar prata med någon och den personen sedan inte låter en vara ifred, utan pratar med en varje ledig minut! Otroligt irriterande.
Så vad har vi lärt oss av det här? Var inte social.
Blev astronomiskt förbannad när jag kom hem och såg resultatet. Hade nästan full pott fram till sista delen, diagrammen. Samma sak som krånglade förra gången.
Summan av kardemumman var i alla fall ett poäng mer än i höstas, så förhoppningsvis höjer det mig en decimal, med tanke på antalet provtagare. I guess I can live with that.

Nu lyssnar jag på min och Ricks partyskiva. Den är tacky som fan men det passar ju oss. Den ska med till JB imorrn, såklart! Jag utlovar bland annat denna gamla klassiker:

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Hi princess! hope you are well! love you!! the M's

9:37 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home