en sensation.

(som Ingrid Bergman och Bogart fastän ingen ser på)

Tuesday, April 14, 2009

Har gått omkring och ojat mig hela dagen - förlåt för det! Jag har inte så mycket att oja mig för, egentligen. Till och med det stora ojet i mitt liv just nu är ju inte hela världen. Taskig timing är inte speciellt roligt men man dör inte av det heller.

Jag läser Strindberg och förstår tjusningen med det hela. Han sätter ord på mina känslor, sådana som de är just för tillfället.

Imorgon är jag ledig. Det behövs. Jag ska ju bestämma min höst imorrn.

1 Comments:

Anonymous Frida said...

Herregud! Vilken Strindberg läser du? Inte före sekelskiftet, väl? Hur någon skulle kunna tycka att Röda Rummet-Strindberg sätter förståeliga ord på mänskliga känslor går mig förbi :O >.< xP

10:50 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home