en sensation.

(som Ingrid Bergman och Bogart fastän ingen ser på)

Friday, May 08, 2009

Idag har jag varit på utställningen. Igen. Simon agerade den perfekte guiden åt mig och Ida.

Det är typ allt jag gjort idag. Tränat har jag också gjort. JA JUST DET. Det hände en så awkward sak på spinningen! Ledaren - en dam runt 45 - satte på en låt till uppvärmningen med orden "jag älskar den här!"
Gissa vilken.
GISSA.
Ett par splitternya blåa glänsande sockiplast, tack mamma!
Aå börjar hon gå runt och knuffa till folk lite kärvänligt: "kom igen nu, det är ju Björn RosenGREN!"
Eh. Inte cool!

Jo, förresten! Jag har allt varit med om lite mer idag.. Vet ni vem vi såg på Åhléns! Hon som spelade Annika i Eva&Adam! Fatta coolt! Jag och Ida blev helt till oss!

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home