en sensation.

(som Ingrid Bergman och Bogart fastän ingen ser på)

Tuesday, June 30, 2009

När jag vaknade imorse kändes allt lite bättre. Jag var liksom färdiggråten och redo att tänka på annat. När jag dessutom insåg att fasen, jag tog körkort igår! skuttade jag ut sängen. (Ja! Skuttade!)

Trots att min iPod gjorde allt för att motverka mig (Promoe! Naive! Emily!) tog jag mig in till stan med ett leende på läpparna och mötte Fisen för att ha sällskap till vårt framtida hang-out - Arbetsförmedlingen. Sedan firade vi början på våra nya liv som aktivt arbetssökande med att åka ut till Möllegård och käka glass. Sedan for vi ut en runda till Haverdal för att frossa lite mer, tillsammans med valda delar av familjen Levin.

Imorgon ska jag infiltrera deras släkt ännu mer.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home