en sensation.

(som Ingrid Bergman och Bogart fastän ingen ser på)

Thursday, June 18, 2009

Så det är så här det är?

Råkade visst förkyla mig lite på studenten (undrar varför?) så de senaste dagarna har tillbringats i sängen med te, nyponsoppa och andra säsongen av Popular. Var dock illa tvungen att vara frisk till igår - något jag lyckades någorlunda med att genomföra, tack vare mitt hetsätande av Echinagard - för att skriva Cambridge-provet. Det gick förvånansvärt bra, trots tidsnöd och skrivkramp.
På kvällen var jag hemma hos N och hade det mysigt. Han är allt bra, den där killen.

Har även fått tillbaka en vettig dygnsrytm, vilket jag tackar speciellt för! Det här med att sova 14-20 och 23-04 funkade inte riktigt för mig i längden, även om det var skönt ett par dagar..

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home