en sensation.

(som Ingrid Bergman och Bogart fastän ingen ser på)

Tuesday, August 25, 2009

Sov lite till och från igår på dagen och vaknade därför mitt i natten, alldeles utvilad. Så jag gjorde som jag brukar göra när jag inte kan sova, jag bläddrar i gamla skolkataloger. När jag rensade ur ett skåp förra veckan hittade jag en riktigt gammal en, från Slottsjord. Plötsligt fastnade min blick på ett särskilt namn och jag gapade stort.
Hon den där rödhåriga, ni vet? Jag insåg med ens varför hennes namn alltid låtit så bekant. Jag vet ju mycket väl vem det är, eller snarare vem det var.
Så där satt jag i min säng, klockan 04:00 och flinade nöjt.

Det hela har blivit rätt bra ändå.

3 Comments:

Anonymous Suzie said...

Vem var den där rödhåriga? Du själv?

5:13 PM  
Anonymous Suzie said...

Skanna bilden och visa?

5:48 PM  
Anonymous Suzie said...

Förresten, skicka slutproduktion-skivan till mig!

5:48 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home