en sensation.

(som Ingrid Bergman och Bogart fastän ingen ser på)

Sunday, October 11, 2009

Ähhhh. Jag har ju redan släppt honom en gång, så det ska väl inte bli så jävla svårt. Plus att den här gången är jag bara JÄVLIGT FÖRBANNAD. Det är bara synd att stan är för liten för oss båda och honey, this mirror ain't big enough for the two of us (fastän jag inte gillar mcr).
Men nu är det som det är och vi är fast här och vi får göra det bästa av det. Synd bara att vi inte är två som gör det bästa av situationen utan att det hela tiden bara är jag som försöker.

Den här gången är det hans fot som ryker. Inte min.
Och gärna örat, med, som Van Gogh.
Och jag kan tänka mig en del andra saker, när vi ändå håller på.

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

BJA PÅ HONOM BARA

6:00 PM  
Anonymous Nicolina said...

I natt drömde jag att jag var och såg Brad Paisley och hamnade längst fram vid scenen, sen började han traska runt bland publiken där framme och typ pratade med mig jättelänge (fick en kram också) och jag var helt salig!

Senare under natten drömde jag att jag hade drömt att jag varit på konserten och att han inte skulle spela i Europa utan i typ Memphis eller nåt och eftersom biljetten kostat typ 1000-nånting kr hade jag inte råd att åka. Gissa vem som vaknade asdeprimerad...

8:48 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home