en sensation.

(som Ingrid Bergman och Bogart fastän ingen ser på)

Sunday, November 08, 2009

salus per aqua

Hohoho, igår morse gjorde jag världens ryck! Hade satt klockan på 7:15 eftersom Ida skulle hämta mig vid 8:00. Tänkte att du skulle jag både hinna packa det sista och sminka mig och äta frukost och diska. Vad gör jag? Jo, jag snoozar. Vaknar 7:45. Bra, Malin. Bra.

Strax efter lunch kom vi fram till Lundsbrunn, efter fika på Statoil i Floda och shopping på Systemet i Skara. Låg och blev möra i jaccuzzin ett par timmar för att sedan gå på chokladmassage. Efter massagen gick vi på ljusterapi. Den varade en timme och jag sov mig rakt igenom den. Vaknade till vågornas kluckande och måsarnas skrin. Fantastiskt.
På kvällen väntade chokladprovning, följt av middag samt kaffe med underhållning i form av en kvinnlig trubadur (trubadinna?).

Idag har vi badat och ätit ännu mer. Tårtbuffé, bland annat. Känner mig kanske inte som en ny människa men det har varit helt otroligt trevligt. Skönt att komma hemifrån lite, med. Speciellt med Ida.

Countdown till nästa utflykt: sex dagar!

2 Comments:

Anonymous Nicolina said...

Förresten, hur kul är det inte att Blondinbella blivit hackad? Haha

10:38 PM  
Anonymous Anonymous said...

inte sexdagar då?

10:49 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home