en sensation.

(som Ingrid Bergman och Bogart fastän ingen ser på)

Thursday, December 10, 2009


Jag tappar matlusten.
Tänk att en del människor kan häva i sig entrecôte och potatisgratäng och kinamat och rostat bröd och chai och varm choklad på samma dag. Eww!

Jag släpper Mr X.
Vem vill egentligen ha någon som försvinner i tre månader för att sedan komma tillbaka och röra till ens liv? Inte jag!

Jag börjar kommatera fel.
Orka tänka på var man ska sätta punkt och komma! Jag har inte tid att krångla med sånt, och dessutom är det ju ingen som bryr sig.

Gina Tricot blir min nya favoritbutik.
Lackleggings ärhett! Speciellt på folk som väger över 40 kilo! Älskar att se alla sexiga veck!

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

oh smack that beeeatch!

6:51 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home