en sensation.

(som Ingrid Bergman och Bogart fastän ingen ser på)

Tuesday, December 29, 2009

mina greatest hits, avdelning "saker man helt enkelt inte säger":

"Du kysser som de gör på film!"
"Du är lik Johnny Depp."
"Jag skulle hugga av mig foten för din skull."
"Någon som du träffar man inte i varje dynasti."
"Kalla mig Eva Braun."
"Jag vill att du ska veta att jag gråter hela tiden som du ligger med henne."
"Jag trodde snygga människor fick gå före i kön..!"

Har jag missat något?

edit:
"Hon är så kääär i dig!"

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

jag gillar "JAG VILL DÖÖÖ!" följt av ryggdunk

3:11 AM  
Anonymous Nicolina said...

Min favorit är fortfarande; Jag skulle hugga av mig foten för din skull.

10:14 AM  
Anonymous majsbajs said...

HAHAHA... såå unikt bara. min personliga favorit är ju då dynastin.

6:32 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home