en sensation.

(som Ingrid Bergman och Bogart fastän ingen ser på)

Thursday, March 04, 2010

Fan, det var ju inte alls så kul som jag har tänkt mig. Ska nog sluta gå ut helt.

Och förresten så har jag stängt av min mobil för ett tag, eftersom jag inte orkar komma på några undanflykter. Gav mitt nummer till en tysk snubbe igår, eftersom jag var övertygad om att han var lagd åt andra hållet och min alkoholpåverkade hjärna tyckte att en tysk bögkompis skulle vara världens grej. Insåg sedan att jag hade missbedömt situationen och nu har han ringt lite väl mycket. Så mobilen får alltså vila några dagar, tills han har fattat vinken. Snittar ju typ fem sms per vecka (fyra från Fia, ett från Ida) ändå så jag lär nog inte missa något livsavgörande.

Idag har jag bara legat i soffan och tittat på en dokumentär om Lenin. Fett najs.

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

hahaha men underbart :D:D:D

12:21 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home