en sensation.

(som Ingrid Bergman och Bogart fastän ingen ser på)

Wednesday, September 15, 2010

Igår var jag och handlade på ICA. Hade tittat upp ett schysst recept på ansjovisrulle som jag ville testa. Jag gick därför fram till hyllan med anjovis och tänkte, som en äkta student, att "AHA! köper jag den stora burken så får jag mycket mer för pengarna än om jag köper två små!" Sagt och gjort, ansjovisen inhandlades och jag cyklade hemåt.

Idag skulle jag sätta planerna i verket och när jag hade gjort degen tog jag fram en konservöppnare och öppnade min stora ansjovisburk. OCH MÖTTES AV FISKÖGON! Jag vet inte vilka ögon som var mest uppspärrade, mina eller fiskarnas! Insåg genast att den lilla burken var så dyr eftersom den var FÄRDIGFILÉAD! GAH!

Så idag har jag alltså rensat fisk. Typ hela eftermiddagen.

10 Comments:

Blogger miraklet said...

Hallojs! Nu har fiskögonen stirrat länge nog på oss. hihi Vill ha uppdatering vad som händer i ditt liv.

Kommer du ihåg vad märket på den där bebisåkpåsen till bilbarnstolen hette?

KRAM

9:26 AM  
Blogger kim said...

inte okej att du bara försvunnit från bloggen och msn och allting, hörru!!!

9:35 AM  
Anonymous Anonymous said...

happy valentines day....all our love to u

11:02 PM  
Blogger Moehoe said...

haha, underbart! :D

9:14 AM  
Anonymous Anonymous said...

hi! H B to me hope u ok! love u!

8:56 PM  
Blogger BackwoodsBaby said...

hihi;)

2:17 PM  
Blogger The M's said...

Happy Holidays to you! Package coming to you..sent with LOVE. Hope you like. Wish everyone well! Think of you often. SUSAN

4:02 PM  
Blogger The M's said...

Happy Holidays to you! Package coming to you..sent with LOVE. Hope you like. Wish everyone well! Think of you often. SUSAN

4:02 PM  
Anonymous Anonymous said...

HAPPY BIRTHDAY PRINCESS!! HOPE YOU ARE OK AND HAVE A SUPER DAY. LOVE TO YOU ALWAYS!! S & T

6:09 PM  
Anonymous Anonymous said...

Hi Princess! Hope all is well and you and your family have a super Holiday season!! Love always T & S

2:43 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home