en sensation.

(som Ingrid Bergman och Bogart fastän ingen ser på)

Wednesday, May 17, 2006

we are family

igår insåg jag att det var just så; I got all my sisters with me. Jag tittade på Alex som vände sig om för att titta på Ida och Kim. Jag log.

Tänk vad glad man kan bli av att folk hälsar på en på stan. En stor kram och ett leende eller bara ett enkelt vanligt tråkigt men ack så underbart hej från någon som aldrig brukar hälsa.

När jag cyklade till skolan igår luktade det donuts. Klibbigt och sött och gott de första tuggorna. Det luktade semester, jag förknippar den doften med att resa. Jag skulle ljuga om jag sade att jag inte visste varför, för donuts=Weymouth=Laura. Jag längtar tillbaka men Laura har lovat att hon ska komma hit till hösten. Och Jennie kommer om en månad. Snart spricker jag!

och, såklart:
grattis på födelsedagen älskade storebror!

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home