en sensation.

(som Ingrid Bergman och Bogart fastän ingen ser på)

Sunday, March 11, 2007

mums-mums

Läste något idag om att den tecknade serien Rocky ska göras i tv-format och börja sändas i svt i april. Kan bli sjukt bra om de gör det rätt, Rocky är antagligen Sveriges roligaste serie!

Angående Melodifestivalen tänker jag bara säga som Carola (ja, för en gångs skull sa hon något vettigt! någon gång måste ju bli den första, antar jag.) :
Rätt artist vann men fel låt.
The Ark förtjänar det mest men som sagt, om den som förtjänar det mest skulle vinna så hade vi ju inte behövt ha någon tävling utan bara skickat Magnus Carlsson med en gång!

Tack vare Melodifestivalen (håll i er, det här är lite motsägelsefullt!) har jag iaf upptäckt Sebastian! Laddade raskt hem hans nya skiva, The Vintage Virgin, och fann - lite till min förvåning - att den var riktigt jävla bra! Av 11 låtar är det bara två som inte är något vidare - grymt jobbat! Kiss Kiss Kiss är en trallvänlig blandning av Placebo-gitarrer och Lasse Lindh ooanden. Måste även tillägga att han är sjukt snygg på omslaget. Perfekt längd på håret. (Har debatterat hans hår minst 10 ggr den senaste veckan, haha!)

Nu ska jag och Strindberg sova iaf, för trots intensiva önskningar så har min uppsats om Ett drömspel ur Freuds synvinkel inte försvunnit.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home