en sensation.

(som Ingrid Bergman och Bogart fastän ingen ser på)

Wednesday, March 05, 2008

Lite av varje.

I mandags var jag pa callbacks. Forst fick jag sjunga, vilket gick forvanansvart bra men sedan blev jag aldrig uppkallad for att lasa! Blev ratt besviken men jag antog att Liz hade nagon bra anledning. Tom kom och hamtade mig och fragade hur det hade gatt och jag svarade att jag inte var saker, eftersom jag inte hade fatt lasa.. Sa nar han hade slappt av mig hemma och akte tillbaka till skolan for ett mote sa letade han upp Liz och skallde ut henne efter noter! Hon ringde pa kvallen och forklarade att hon inte bad mig lasa eftersom hon redan visste vad jag skulle bli, vilket var otroligt snallt av henne. Det hade hon verkligen inte behovt.
Shit, jag fattar fortfarande inte att han gjorde det.. sa OTROLIGT pinsamt. Snacka om curlingforalder! (vilket, btw, heter helicopter-parent har)

Nasta dag hade vi ett litet mote om pjasen och jag passade pa att be Liz om ursakt.. Hon sa att det inte var nagon fara men att hon tyckte synd om mig som ar tvungen att bo i samma hus som honom. Hahaha.
I alla fall, jag fick ingen "riktig" roll men jag ar anda med i alla scener som statist, plus att jag sjunger i de flesta musikalnumren, vilket ar ratt bra anda. (Speciellt eftersom jag ar borta tva veckor precis innan premiaren!) Det kommer att bli stressigt varre! Sarskilt med POP-concert mitt i allt!

Suck, det ar lite jobbigt att Sara flyttat hem igen for hon ar i vagen hela tiden och hon ar sa jakla lat. Jag ringde pa dorren igar eftersom jag hade glomt nycklarna och hon pallade inte komma och oppna utan jag var tvungen att ga genom garaget!! Liksom, tack.

Susan och Lisa har borjat varsta strikta bantningen som ska vara till augusti. Lisa ska ga ner 20 kilo, ar det tankt. Hon klagar redan, efter tre dagar. Haha, det roliga ar att de har projsat nastan $700 for det.

Imorgon har vi formell avslutning med skid-laget, vilket ska bli jattekul. Jag traffar nastan alla varje dag men det ar inte riktigt samma sak.. Fast Karl blir skummare och skummare ju mer jag lar kanna honom! Han berattar om sina uppenbarelser hela tiden och da vet jag inte riktigt var jag ska titta.. och idag nar vi satt och kakade frukost sa kom tva av hans kompisar och satte sig och borjade be med honom.. De far ju gora som de vill men det var valdigt awkward for resten av oss. Suck, alla dessa uber-religiosa manniskor har! Amandas kompis Ashley tror pa allvar att om demokraterna vinner valet sa kommer de att borja forfolja kristna. Grahh, blir sa irriterad pa henne ibland! Hon pratade om hur utsatta kristna ar i Asien och Afrika och jag bara jaha, men muslimer ar ju inte sa javla poppis har.

Pa fredag ska jag, Amanda och Alissa se Chads band spela. :D Ska bli sjukt kul.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home