en sensation.

(som Ingrid Bergman och Bogart fastän ingen ser på)

Thursday, April 24, 2008

Wow, idag var det 20 grader varmt! Kandes konstigt att vara ute och springa i shorts och linne.. Ska dock regna/snoa till helgen.. Haha lite roligt: forst fick jag inte ut och springa sjalv, inte ens runt kvarteret. Tom erbjod sig att han kunde cykla efter mig, hahahahaha. Och han fattade inte varfor jag tyckte det skulle kannas dumt.. haha. Sa jag fragade Sara istallet sa vi akte ner till sjon och sprang ett par kilometer.

Annars har det mesta lugnat ner sig nu.. Hade tre forestallningar med Dora forra veckan och det var allt. Kanns jattetrakigt. Efter sista forestallningen akte hela ganget till Perkins. Sedan fick jag skjuts hem av Greg Guiliani.. det var nog den mest intensiva bilfard jag nagonsin varit med om! Vi var sju pers i en vanlig personbil (typ gammal saab.) Jag satt ihopklamd med Dylan som var jatteledsen for nagon okand anledning och hade armarna om Abbi som lag tvars over oss alla i baksatet och forsokte skicka sms till nagon. Samtidigt som Greg ledde oss i lite allsang till Bohemian Rhapsody. Hahaha! Och pa nagot oforklarligt satt sa klarade han att kora upp for var uppfart, vilket ar jatteroligt med tanke pa att knappt nagra bilar alls klarar det i vanliga fall.

Och sedan igar har jag officiellt en date till prom! (Jattesote Erik Schmidt som bjod mig pa fest for ett par veckor sedan!) Amanda blev dock lite sur pa mig eftersom han fragade om det var okej att vi gick med hans kompisar och eftersom vi inte hade nagra konkreta planer sa sa jag att det var helt okej.. Argh, ibland blir jag helt galen pa henne. Hon har inte nagon att ga med heller for hon har inte fatt tummen ur att fraga Kerrick an.. och aven om hon gor det sa kommer han inte att vilja ga med henne sa Amber och jag forsoker att hitta nagon som hon kan ga med. Borjar bli lite ont om tid bara..

1 Comments:

Blogger miraklet said...

Malin and Erik sitting in a tree - k.i.s.s.i.n.g

Höhöhö - storebror är för jäkla rolig ibland. Och du - INGET JÄKLA RED ROOF INN! DÄR VET JAG VAD SOM HÄNDER!!!!!

4:45 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home