en sensation.

(som Ingrid Bergman och Bogart fastän ingen ser på)

Saturday, March 15, 2008

Frustration.

Argh, jattesote Erik Schmidt ville att jag skulle folja med honom pa fest ikvall men det far jag saklart inte! Men nu ar vi i alla fall av med Tom i en vecka for han har akt pa missionsresa till New Orleans.

Jaja. Nu ska jag hit the mall med Teague och Brian. Det ska bli kul.

Tittade pa alla bidragen i melodifestivalen och hist, det ar ingen som jag gillar egentligen! Linda Bengtzings lat later som Grace Kelly, Charlotte kan iofs sjunga men laten suger och hon ser jatte skanky ut. Dunka mig-Frida ar val okej men den kommer ju inte att funka i Europa (plus att laten slutar jattepinsamt).. samma med Sanna - kan inte bli en ballad tva ar i rad. Tror dock, TYVARR, att hon kommer att fa folkets rost.

Nej, jag hejar pa BWO. Martin Rolinski borde ga hem overallt.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home