en sensation.

(som Ingrid Bergman och Bogart fastän ingen ser på)

Friday, March 07, 2008

Idag hade vi avslutning for skidlaget och det var valdigt trevligt, om an lite ledsamt. Dawn hade gjort en liten film om sasongen med bilder och videoklipp och vi borjade nastan bola, hela bunten. Sedan kakade vi pizza och tarta och fick vara diplom och sa. Jag fick en liten tavla med en skidakare och, bast av allt, jag fick ett letter! :D:D:D:D Det kommer att se riktigt snyggt ut pa min jacka! Ska fa ett i academics ocksa.. lite nordigt men jaja. XD

Och innan vi akte dit sa hade Tom en present till mig.. en ny kamera! :O Blev glad men lite irriterad ocksa for han kommer att anvanda det mot mig. Forr eller senare kommer han att saga "kom ihag att jag kopte en kamera till dig! sa sag inte att du inte far som du vill.." Grah!! Det var ingen fancy kamera men den ar saklart battre an min gamla som helt har avlidit nu.
Han var forresten inte sa fortjust over att jag ska ut imorgon sa jag har fatt ett antal tal om hur forsiktig jag maste vara och etc. Egentligen fick jag inte stanna hela konserten men jag paminde honom lite surt om hur det blev forra gangen..

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home