en sensation.

(som Ingrid Bergman och Bogart fastän ingen ser på)

Thursday, October 09, 2008

Dagen efter dagen efter.

Min ångest börjar gå över lite nu. Jag insåg att det är bättre att veta vad man gjort än att få reda på det i efterhand. Eller? Är det bättre att vara lyckligt ovetande?

Jag har iaf blivit a firm believer av horoskop. Trots att adjektiven inte riktigt stämde.

Studentfesten var i alla fall helt underbar. Mysigt förfestande med vår oväntade kvartett! Billigt dricka! (Tack Fredrik! nu vet du att du inte kan lita på oss, haha!) Bra musik! Snygga människor! Ja, allt var på topp.
Och mest av allt ser jag fram emot nästa fest.

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Jag har märkt en sak när det gäller horoskop...
Jag är då vädur och mitt horoskop stämmer aldrig, men när jag kollar på oxens horoskop så stämmer det precis :P Skumt.
Och du var söt som Prince!
/Suzie

9:41 PM  
Anonymous Anonymous said...

vad menar du med "få reda på det i efterhand" syftar du på någon/någon spec? XD

2:31 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home