en sensation.

(som Ingrid Bergman och Bogart fastän ingen ser på)

Saturday, October 04, 2008

Hah!
Hade lite ångest innan över att jag inte hittade någon mörk foundation till studentfesten. Trodde de skulle ha någon billig på H&M men icke sa nicke! Fanns bara i nyanserna "likblek" och "engelsk aristokrat". Den billigaste jag hittade gick på 129 kr (på Åhléns) och det kände jag inte att jag ville slänga ut på något jag antagligen bara kommer att använda en gång.
Jag tänkte "jaja" och gick hem för att se om det skulle kunna gå att smeta brun ögonskugga i hela fejset. Det gjorde det inte. Såg ut som om jag hade skäggstubb över hela ansiktet.
Så jag beklagade mig för mamma som fick världens snilleblixt. Kastanjevatten! Funkar superbra och ännu bättre är att det går bort med tvål och vatten.

Dagens citat:

Alex: "Kan du inte ta brun utan sol, då?"

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home