en sensation.

(som Ingrid Bergman och Bogart fastän ingen ser på)

Thursday, October 02, 2008

Jag tror att jag börjar bli lite småkär.
Tanken har funnits där ett litet tag (men i dvala) och i tisdags anföll den mig igen. Och idag blev det ännu värre.

I got it bad.



Kom till skolan strax efter fem imorse, förresten, för att köpa biljett till studenfesten. Låter frukansvärt men det var den roligaste morgonen på länge! Mys i mörkret med nyponsoppa och Dr Bombay.

Nej, nu måste jag försöka plugga lite nk.
Inte googla på Thierry Amiel.
Inte lyssna på Calogero.
Inte titta på Top Model eller Idol.
Inte läsa om Mount Everest.
Nk, var det!

Fast man kanske skulle titta lite på youtube ändå först.
För att samla kraft, liksom.
Att spela spindelharpan tjugo gånger räckte inte riktigt.

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

inget får mig att samla tillräckligt mycket krafter för att kunna eller vilja plugga nk :P

8:51 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home