en sensation.

(som Ingrid Bergman och Bogart fastän ingen ser på)

Sunday, February 22, 2009

Stockholm var toppen. Vi shoppade, åt, drack och gick, gick, gick tills benen värkte. Solen sken mer ofta än inte och vinden bet bara lite i kinderna. Precis som det ska vara.

Tjallamalla var, som alltid, en guldgruva och jag har i princip med mig en helt ny garderob hem.

Buddy Holly var super, trots bristen på extranummer och något bristande skådespelartalanger. Brolle går inte av för hackor.

En annan som inte heller går av för hackor är Martin Rolinski! JISSES AMALIA! Eftersom ingen av dagens "schlagers" var speciellt bra fick BWO min röst av rent estetiska skäl. Dock hoppas jag att de slås ut av Lili & Susie - andra chansens stjärnor, än så länge.
Än så länge har dock ingen lyckats toppa Alcazar, som förhoppningsvis tar hem hela skiten om svenska folket har någon smak i år.

Såhär på kvällskvisten sitter jag och lyssnar på Thierry och Sebastians nya skiva som ligger förvånansvärt rätt i tiden. Lyssna bara på den här som får bli en slags nattens: Serial Lovers

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

hi! love you Tom

12:38 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home