en sensation.

(som Ingrid Bergman och Bogart fastän ingen ser på)

Tuesday, August 11, 2009

Ang studentfotot:

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA.
Jag dör lite. Ingen proffsfotograf vi fick, precis!
HAHAHAHAHA.

Okej, nu är jag lugn.

Idag har jag varit hos tandläkaren. Låg i sängen och tittade på Sopranos, lugnt och fredligt. I serien skulle Meadow till tandläkaren, vilket fick mig att tänka på att jag snart hade tid. Så letade jag lite efter lappen och insåg att tiden var "nu" och inte "snart".
Så blev det med den lugna förmiddagen!
Sedan gick jag och min kära mor på en liten shoppingspree. Det var mycket trevligt. Det inhandlades bland annat en skjorta och en ny väska.

1 Comments:

Anonymous Suzie said...

Klart att han inte var professionell! Han höll ju på och näcka sig framför oss, oskyldiga elever!
:D
Jag vill hem mina snart. Annars dör jag!

6:47 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home