en sensation.

(som Ingrid Bergman och Bogart fastän ingen ser på)

Saturday, August 08, 2009

Avdelningen "inte cool" part II:

Den jävla horan. Det var väl det här jag visste hela tiden. Det fega jävla aset. Jag tycker att det hör till common sense att säga till om man inte är intresserad längre men NEJ NEJ FÖR ALL DEL. Träffa någon annan bara, ja visst, gör det!
Åh vad du saknade mig. Åh vad du tyckte om mig. Åh vad du ville att jag skulle höra av mig. Jävla bullshit.

Aldrig mer en 91:a.

Jag trodde faktiskt att han var vettigare än så här men jag hade visst fel.

2 Comments:

Anonymous nicolina said...

Folk är svin i allmänhet. När det kommer till slakt är jag på att hjälpa till med 91:a slakten ;)

10:59 AM  
Anonymous f said...

de tar över världen. de horiga små nittioettorna. fy skäms

11:36 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home