en sensation.

(som Ingrid Bergman och Bogart fastän ingen ser på)

Thursday, August 27, 2009

Okej, nu har jag hämtat mig lite från min skoorgasm.

Hahaha ordet skoorgasm fanns tydligen med i ordlistan för det fick inget rött streck under sig.

I alla fall. Idag har jag haft en riktig mysdag på egen hand. Jag har gått 329574649684 ärenden på stan och tagit hand om 12/16 saker på min lista. Inte så pjåkigt för en vanlig torsdag.
Solen sken. Jag åt isglass på vägen hem. Jag spenderade alldeles för mycket pengar. Jag blev inte irriterad, trots att hon på Body Shop var lite smått otrevlig.

Hela tiden med den här låten i lurarna, såklart:

1 Comments:

Anonymous Suzie said...

Åh, skrev hon "the brokeback mountain"? Det visste inte jag!
Jag har läst två andra böcker av henne, och de med har innehållet någon slags av gay-relation där. Kanske är hon sådan med :P
Hahahah, sannerligen du med dina gayböcker!

11:58 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home