en sensation.

(som Ingrid Bergman och Bogart fastän ingen ser på)

Thursday, May 18, 2006

anything to keep me breathing

procrastinate. det finns inget bra ord för det på svenska. att skjuta upp är väl det närmaste men det är ju inte riktigt samma sak. I'm the king of procrastination, eller vad det nu var Antwan sade.
imorgon ska jag se DaVinci-koden. det ska bli en upplevelse. men Tom Hanks, vafan? älskar dock Audrey Tautou, såg Vansinnigt Förälskad igår. Riktigt riktigt bra. Hon är otroligt söt.
Nu borde jag skriva på mitt regionsarbete men det har jag redan gjort i ungefär tre timmar idag och jag orkar verkligen inte mer. istället sitter jag här och lyssnar på något som jag inte riktigt vet vad det är på last.fm.. Matchbook Romance var det visst... och väntar på att treornas konsert ska börja. blä.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home