en sensation.

(som Ingrid Bergman och Bogart fastän ingen ser på)

Friday, September 07, 2007

Blixtar och dunder, magiska under.

Efter lunch gick jag och de bada tyskarna jag bor med pa en promenad i Hopkins. Det ser verkligen ut precis som man tanker sig en amerikansk smastad! Det fanns jattemycket restauranger och mataffarer och fasaderna sag ut som kvarlevor fran vilda vastern. Vi gick langs hela Main Street och pa hemvagen gick vi genom ett bostadsomrade som sag ut precis som det gor i alla filmer. De har sin flagga OVERALLT! och typ mitt i villaomradena sa ligger det kyrkor. Det finns jattemanga kyrkor for att vara en sapass liten forort.
Sedan hann jag precis ta ett dopp i poolen innan Oskar kom hem och sedan spelade vi poker med tyskarna. Jag knackte dem ratt hart!! Lite senare kom det en annan svensk tjej som hette Anna som bor i narheten och hon och Oskar gjorde laxor medan jag loste korsord. Mitt i alls sa borjade det rena och aska nagot fruktansvart! Jag tror aldrig att jag har varit med om sa mycket blixtrande i hela mitt liv!! Nu har det lugnat ner sig men jag antar att vagen utanfor ar varsta lervallningen eftersom de har gravt upp den for att lagga nya ror eller nat sa det ar bara sand..
Nu ska jag snart sova och imorgon ska vi forst till Mall of America (antagligen, om vi har nagon bil att aka med) och sedan bestamde vi oss for att hoppa bion och folja med Anna och titta pa hennes skolas fotbollsmatch. Det ska bli sa kul!!

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home