en sensation.

(som Ingrid Bergman och Bogart fastän ingen ser på)

Sunday, October 28, 2007

Halloween-dansen var helt okej. Roligare an homecoming men inte det roligaste jag nagonsin gjort, precis. Andrew var utkladd till Pete Wentz! Haha han var sa otroligt lik!! De som vann preic for basta kostym var Amber i min kor som var magdansare och en kille som var Robin Hood.
Igar jobbade vi i kiosken pa PSS i tio timmar! Vissa stunder var vi nog tolv pers som jobbade samtidigt.. tex i halvtid pa Central vs East-matchen! Sjukt stressigt! Vi forlorade, kommer inte ihag med hur mycket men det var ratt illa.. Sa nu behover jag iaf inte oroa mig for att inte ha min danspartner! Var faktiskt lite orolig ett tag for vi har vunnit alla matcher utom en och semifinalen ar samma dag som premiaren - den 9:e.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home