en sensation.

(som Ingrid Bergman och Bogart fastän ingen ser på)

Sunday, October 14, 2007

Shop 'til you drop!

Idag var vi och shoppade i 7-8 timmar! Kopte en klanning, en troja, ett lack-skarp, ett par skor, nytt smink och en del andra smagrejer. Tittade pa vinterjacka men jag hittade ingen jag gillade. Den enda jag gillade sag nastan exakt ut som min roda varjacka, haha.
Vi kakade lunch pa Olive Garden med Kari och Jon, som inte stavar sitt namn med h som vanliga manniskor... larde mig det nar jag hjalpte dem att flytta for ett par veckor sedan. Men han ar ju inte riktigt klok heller, har en samling fejk-vapen i sitt sovrum! Haha!
Nar vi kom hem skulle vi egentligen stadat huset eftersom vi ska ha folk over imorrn efter gudstjansten men vi pallade inte riktigt sa vi slappade ett par timmar och gick sedan pa en lang promenad pa en smal, slingrig stig som gar langs med Skyline Parkway - en gata som stracker sig genom hela Duluth, hogt uppe, och har jattefin utsikt.

Imorrn ska vi som sagt ha lite folk over nagon gang efter lunch (sa inte direkt efter kyrkan) och pa kvallen kommer Kari och Jon och kanske Sara och Nick.. Kari ska baka apple cheesecake - yum!

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home