en sensation.

(som Ingrid Bergman och Bogart fastän ingen ser på)

Tuesday, September 11, 2007

First day of school.

Mall of America var helt fantastiskt och likasa filmen vi sag - Hairspray.

Just nu sitter jag i vart kok i Duluth. Jag har den mest underbara utsikten man kan tanka sig - man kan se hela staden harifran och det ar hur vackert som helst pa kvallen med alla ljus och allt. Fast det blir morkt har jattetidigt, redan vid halv 8.
Huset ar stort men inte for stort. Jag har i princip hela undervaningen for mig sjalv!! Eget badrum, stor garderob, en tempererad vattensang (!!!!!) och precis utanfor mitt rum har de typ ett hemmabiorum!

Igar hamtade familjen mig inne i St Paul och de ar verkligen hur snalla som helst. Den yngsta dottern ar lite bortskamd, dock, men hon ar jattesnall for det mesta. Och deras aldsta dotter, Kari ser preciiiiis ut som hon i American Pie (this one time, at band camp)!!!
Men allt ar helt super har. De vill ta med mig till Florida i var!! Lisa ska aka med sitt volleybollag och hennes foraldrar ska folja med och hjalpa till och de vill att jag ska folja med! omg!

Skolan var jattebra med, fast lite laskig. Jag har US History, World History, Choralaire (basta koren!!), franska (fast jag ska byta det mot study hall), Creative Writing (askul!) och American Literature (laskig larare). Alla ar jattesnalla - speciellt de som ar med i koren. Jag var sa nervos pa morgonen nar jag skulle sjunga infor musiklararen men det gick ratt bra. Jag sjong Guldet blev till sand, hahaha! Och pa eftermidaggen var jag pa audition for Joseph and the Technicolor Dreamcoat. Dans/delen gick bra men jag sjong jattefalskt.. Men jag tror att jag kan fa vara typ bakgrundsdansare eller nat iaf. :) hoppas det! jag kommer att fa reda pa det imorgon.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home