en sensation.

(som Ingrid Bergman och Bogart fastän ingen ser på)

Thursday, October 04, 2007

go go joseph!

Forlat att jag inte har skrivit pa ett tag men det har inte hant nagot intressant pa ett tag..

Homecoming var som ett mellanstadiedisko - ie inget speciellt.

Vi jobbar i princip dag och natt med Joseph and the Amazing Technicolor Dreamcoat och musiken ar nastan helt klar. Det later helt fantastiskt! Han som spelar Joseph sjunger sa otroligt fint att hela ensemblen tappar bort sig.. Och for nagon anledning ar det alltid roligare att repa pa East, jag vet inte varfor! Kanske for att vi har sa sjukt roligt pa vagen dit.. Lee satter sin iPod pa random (bara Broadway-latar) och Salisa och Nadia haller for oronen medan jag och Lee sjunger med, haha.

Nu i helgen ska jag pa camp med alla utbytesstudenter i Minnesota (som aker med ICES). Det ska bli jattekul att traffa alla fran Minneapolis igen. :) Ar ocksa otroligt glad over att inte behova vara hemma den har helgen, om jag inte hade campet hade jag varit tvungen att ga pa en konfirmation, ett brollop och en volleybollturnering.. nej tack! Volleyboll star mig upp over oronen just nu, usch.

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Good post.

1:28 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home