en sensation.

(som Ingrid Bergman och Bogart fastän ingen ser på)

Wednesday, September 19, 2007

Busy busy.

I fredags var jag pa fotbollsmatchen men det var ratt trakigt.. Vi vann men det hande i princip inget forran de sista fem minuterna.

I lordags var vi pa Lisas volleybollturnering nastan hela dagen och pa kvallen var vi pa Ribfest - man ater ribs och lyssnar pa musik typ.

I sondags, efter vi hade varit i kyrkan, hade min familj ordnat ett 'litet' fodelsedagskalas for mig med i princip hela tjocka slakten - ca 25 pers. Fick till och med en del presenter! Ett halsband som var lite val glittrigt, ett jattefint set med armband och orhangen och en kasse med lite smatt och gott fran Kari och John - fotoramar, hargrejer, kortlek och en del andra smasaker. Det var roligt men det blev lite val mycket folk pa samma gang.. och wayyyy too many smabarn! Jobbigt!

Igar hade jag en allmant dalig dag. Jag hade ont i halsen, min danspartner i musikalen var borta sa jag fick dansa med en av lararna som ar en gammal gubbe, jag kande mig jattedum i Choralaires eftersom jag inte kan sjunga helt efter noter (utan musik) och langtade hem jattemycket.

Idag har varit mycket battre. Jag fick nastan alla laxor gjorda i skolan och repet gick bra. Efter middagen akte vi till Wal*Mart for att kopa lite smasaker till imorrn - imorrn ar gangstah day!! Ska lagga upp en bild imorrn eftersom jag ar sa sjukt nojd med min utstyrsel! Halsbandet jag kopte ar helt fantastiskt roligt, jag skrattar bara jag tanker pa det. XD

Ah och Mia! Jag har kopt er NyQuil, nu ska jag bara skicka det ocksa!

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home