en sensation.

(som Ingrid Bergman och Bogart fastän ingen ser på)

Monday, April 28, 2008

what is he building in there?

Shit vad arg jag varit pa Tom den har veckan. Borjar verkligen fa nog nu..
I onsdags var han assur pa mig for att jag hade papekat att han kanske inte borde pressa Lisa sa nar det galler att hitta nagon att ga pa balen med.. hon vill inte fraga nagon men han tvingar henne.
I torsdags pratade han inte med mig pa hela kvallen for jag hade tittat pa honom pa fel satt under middagen..
I fredags var vi ute och at och han ville diskutera min student-mottagning och fragade vad jag ville bjuda pa och sa och sedan blev han skitforbannat nar jag inte ville ha vad han hade tankt sig, sa sur att han tappade matlusten och inte at nagot.
Idag var han arg pa Lisa (for en gangs skull) for att hon inte star pa sig tillrackligt nar hon spelar volleyball. Han tycker att hon ska bestamma mer och spela mer och att hon ska ta upp detta med coachen. Pga av detta surade han i bilen i en halvtimme innan han kom in i hallen for att se henne spela..

Jaja. Igar var jag nere i Minneapolis for att se En Midsommarnattsdrom. Det var helt fantastiskt, nog den basta teaterproduktion jag nagonsin sett. Kostymerna var helt otroliga och de hade gjort om det sa trovardigt till nutid. Superbra.

Idag var vi forst i kyrkan dar de hade en speciell ceremoni for alla som tar studenten. Sedan var vi som sagt pa volleyballturnering. Darefter akte vi till Susans kompis Jamie som hade en grekisk pask-fest. Det var roligt men lite stelt eftersom jag inte kande en kotte.. Nu sitter jag och vantar pa vara gaster.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home