en sensation.

(som Ingrid Bergman och Bogart fastän ingen ser på)

Thursday, May 08, 2008

Superbra dag idag.

Idag hade vi late arrival sa vi skulle borjat 11, men kl 11 skulle jag och Lisa till tandlakaren (Toms kompis som gjorde det gratis) sa vi akte direkt dit. Sedan gick vi och kakade lunch - jag var nyttig (och snall) och kopte subs fran Jimmy Johns tillsammans med Lisa medan Tom kopte kinamat. Nar vi var klara var klockan halv ett men jag hade inte precis lust att ga tillbaka till skolan for att ha study hall sa jag overtygade Tom till att lata oss kora runt i en timme, haha. Vi akte ut till Park Point och promenerade pa stranden ett litet tag (det var valdigt kallt i vattnet). Sedan kom jag till skolan, precis i tid till the senior meeting. Sedan hade jag bara engelska och dar tittade vi pa film! Hahaha, hur skont som helst!

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home