en sensation.

(som Ingrid Bergman och Bogart fastän ingen ser på)

Wednesday, September 24, 2008

Friluftsdag.

Mycket skratt, lite förudmjukelse. Gott godis och snygga lagkamrater. Sebastian Karlsson - ja tack!
Till och med Mean Girls var bättre än vanligt.

Sedan åkte jag till bibblan och plockade på mig både det ena och det andra, bara för att inse att jag hade fel plånbok med mig. Fjäskade dock lite för tanterna bakom disken och fick låna på mitt leg istället.

Kom hem och sov en liten stund och läste ut Vila på gröna ängar (sista delen av Berlinerpopplarna). Kass kass kass slut. Ahhh har nog aldrig blivit så frustrerad av ett slut! Önskar att jag fortfarande hade litteraturvetenskap så att jag kunde få ett forum för min existensiella tolkning av Torunn.

Nu läser jag om Göran Kropp men det ska jag inte trötta ut er om. Har redan tjatat om det en timme över middagsbordet, det får räcka för ett tag.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home