en sensation.

(som Ingrid Bergman och Bogart fastän ingen ser på)

Tuesday, September 09, 2008

Studenttävling mm.

Dagen började med gråt och tandagnisslan över den litterära gestaltningen som jag nu bestämt mig för att hoppa av. Orkar inte stressa över något som jag inte egentligen behöver. Så byebye Marie + resten av gruppen.

Kom till skolan lite tidigt för att hinna fixa nytt lösenord till datorn, vilket jag fick vänta en halvtimme på! Eh, tack Leif. Sedan skulle jag snabbt låna en bok innan studenttävlingen och vad tror ni hände då!? Jo, jag fick hela utlåningssystemet att hänga sig! Det är nog bara jag som kan lyckas med en sådan sak..
Efter lite stress vad det dags för årets första stundenttävling - skattjakt. Ska inte säga så mycket om utgången förutom att vi blev tvåa (vägrar acceptera dans fusk!! fan heller!!), fyra poäng efter ledarskap.
Roligast (förutom fickpingisen och Tobbes hångel med Fredrik) var när jag skjutsade Maja på min cykel bort till Aspero för att ragga ett fotbollslag. Otroligt pinsamt - speciellt eftersom det inte fungerade! Vi hade dock väldigt roligt.
Även om det var surt att vi inte vann så känns det inte så farligt.. vi tar dem nästa gång!! Ja, nästa gång! Då jävlar får ni passa er, ledarskap!

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home