en sensation.

(som Ingrid Bergman och Bogart fastän ingen ser på)

Friday, October 10, 2008

Vill bara säga tack till klassen.
Jag har aldrig tyckt lika bra om att gå till skolan som jag gör nu.
Jag har nog aldrig skrattat så mycket som nu och det är tack vare er!
Jag var sjukt nervös när jag skulle börja i augusti eftersom jag inte visste var jag hade någon. Men nu vet jag och det känns så otroligt skönt.
Det är inte jobbigt att redovisa.
Jag har saker att göra på hålorna.
Folk att prata med - om saker som betyder något.

Jag har blivit den jag vill vara.

Tack.






Förresten. Jag ringde precis Amanda och berättade om i tisdags. Har aldrig hört någon skratta så länge i hela mitt liv.

This is fact, not fiction
For the first time in years

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

J a g g i l l a r M a l i n ! : D

11:21 PM  
Anonymous Anonymous said...

ÅH! Gulle. Jag gillar dig!

8:58 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home