en sensation.

(som Ingrid Bergman och Bogart fastän ingen ser på)

Saturday, April 22, 2006

they are ours

Underbart med:
-sommarväder
-glass
-mys i gräset
-människor som Chad som faktiskt tar sig tid att läsa och svara på mail
-Hanna

Dessvärre fungerar inte helgon och Kim verkar ha gjort sig av med sin mobil och kan därför inte svara. Underbart var ordet, sa Bill.
Kom hem från invigningen av skrytbygget som förstör stans övrigt koordinerade utseende för en stund sedan. Satte instinktivt på Mae (en ovana jag har, har inte lyssnat på något annat på veckor) och nu känns det nästan som om hela dagen bara varit en hallucination och trots solen som letar sig in i mitt rum känns det som om vintern kommit tillbaka. It's never been more perfect being alive stämde bättre när jag och min glass lapade sol på gräset. Det låter som om jag inte tycker om att vara ensam - vilket jag gör - det är helt enkelt så att jag tänker för mycket när jag är för mig själv. Som nu. Men jag blir snart räddad av morfar, han borde vara här när som helst.

Remembering everything about my world and when you came. Wondering, the change you'd bring means nothing else would be the same. Did you know what you were doing, did you know? Did you know how you would move me? Well I don't really think so.

Vill ha pengar så jag kan köpa Kubrick-boxen som jag har spanat på i evigheter.. har bara så det nätt och jämt räcker till Louder Now som släpps i veckan. Sedan är det bara att börja om på noll - bokstavligen. En ond cirkel, som allt annat.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home