en sensation.

(som Ingrid Bergman och Bogart fastän ingen ser på)

Friday, January 11, 2008

Gjorde precis klart min bokrecension pa Dreamland... 8 sidor!! Yay me!
Iaf, idag var jag pa en helt fantastisk konsert. Varje grading period maste vi skriva en recension pa en konsert for var kor och jag insag igar att jag behovde en snabbt. Sa jag foljde med Sophie och hennes familj till Marshall och tittade pa the Yale Spizzwinks (?). De ar en a capella grupp fran Yale (surprise!) som sjunger allt fran Maroon 5 till gamla skotska folkvisor. Och de var helt fantastiska! De gjorde en toppen Somebody To Love (Queen) och, min personliga favorit - Heard It Through The Grapewine. (Andra hojdpunkter var Accidentally in Love, Build Me Up Buttercup, She Will Be Loved och Somewhere fran West Side Story.)
Nate (Sophies bror) kopte deras skiva sa den ska jag forsoka lana sa fort som mojligt.

Nu ska jag sova eftersom det nastan ar midnatt och Lisa mast vara i skolan innan 8 imorrn.. suck!!!

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home