en sensation.

(som Ingrid Bergman och Bogart fastän ingen ser på)

Friday, September 04, 2009

fint som snus

Jag tar tillbaka det mesta ont jag sagt om Halmstad Högskola. Det är ett fint ställe med fina människor. Dagens lektion var helt suveränt rolig. Om det fortsätter att kännas så här så skiter jag faktiskt i att åka till Frankrike till våren.
OCH VET NI VEM SOM BÖRJADE IDAG!? Ni kommer aldrig att tro det här! SVENSKA-ANTON! Vi upplevde ett gemensamt awkward moment när vi började prata om nu-svenska och gammalsvenska etc och vi bara sneglade på varandra och flinade.

Sedan blev det sushi med Lisa och nu sitter jag här. En riktigt fin dag, det här.

4 Comments:

Anonymous Suzie said...

Åh, Svenska-Anton! <3
Hade han randigt på sig igen?

7:02 PM  
Anonymous den nämnde said...

HAHAH JAJA. jag är tyst då!

11:56 PM  
Anonymous filippa said...

HAHAHAHA! Jag vill också läsa litteratur med SVENSKAANTON ju!!!

2:23 PM  
Anonymous maja said...

meh.. gulleanton! det är juhe nästan så att man skulle börja plugga :D

6:45 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home