en sensation.

(som Ingrid Bergman och Bogart fastän ingen ser på)

Saturday, March 11, 2006

there you go with hope again

Jag skulle skicka ett sms till Lisa innan, hade mitt kära T9 påslaget, och då jag råkade trycka fel fick jag upp döden istället för födelse. Lite läskigt. Ungefär som allt annat; evil, salt och Chili Con Carne.
Igår var something out of the ordinary på alla sätt. Det visade sig att det inte är han som förstör världen, utan jag. Och allt jag gjorde var att lyssna på rätt musik. Jag vill säga förlåt men det kan jag inte, det var inte mitt fel. It's beyond my control.

Man, it takes a silly girl to lie about the dreams she has.
But lord, it takes a lonely one to wish that she had never dreamt at all.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home