en sensation.

(som Ingrid Bergman och Bogart fastän ingen ser på)

Monday, April 24, 2006

kokoskon

Det är så lätt att få folk att tro vad fan de vill. Bara ljuga och bedra tills det inte finns någon egentlig sanning. Det finns ingen sanning - there is no truth. Det har präntats in i min hjärna hela året, till och med min lärare i samhällskunskap lade upp en over-head med samma budskap under vår första lektion. Jag hoppade till och utropade något om Lifted men förväntade mig inget svar. Det får man sällan när man pratar om musik har jag upptäckt. Hence, bloggen!
Hela mitt liv är lite som I've Been Eating For You, I'm just a medicin you take when you're sick. You get well and that's it, I'm put back on the shelf.
Jag tänker helt enkelt för mycket. Som alltid. Alltid. Alltid. Forever. You should fill the moment with words like forever, eller något.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home