en sensation.

(som Ingrid Bergman och Bogart fastän ingen ser på)

Friday, May 11, 2007

mums.

Chocolat på tv - underbar film! Prästens Elvis-imitation är bäst och Johnny Depp är snyggare än någonsin.
Ska se slutet när Law & Order är slut.. sitter nu och försöker komma på något kreativt jag skulle vilja göra en dag med Måns Zelmerlöw. Metro har en tävling där man kan vinna en heldag med honom. Ojojoj.
(Tror inte hans flickvän skulle uppskatta om jag skrev vad jag egentligen skulle vilja göra.)
Något kul och udda, men inte för annorlunda eller svårt att fixa. Lättare sagt än gjort, kan jag lova.
Vad tycker jag om att göra?
Hm.
Sitta på kafé i timtals och sega på en latte och lågmält mobba alla som går förbi?
Gå på konsert eller musikal?
Tråkigt tråkigt.
Ha picknick?

Läskigt. Såg just genom fönstret att det lyser i ett av fönstren i kontorsbyggnaden utanför. Det sitter någon där, helt blick stilla. En fredagkväll, halv elva.
Kul.

Okej. Nu får jag skärpa mig.
Åka luftballong! Nej, haha. Inte höjdrädda jag.
En weekend i Paris. Det du! Med Måns! Kanske lite för stort?
Spela minigolf!
Nej du, jag får nog tänka lite mer på det här..

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home